Kiedy dzieci umierają: poprawa opieki paliatywnej i opieki nad dziećmi i ich rodzinami na zakończenie życia ad

Przykładem szczególnych zaleceń jest to, że ubezpieczyciele publiczni i prywatni powinni zrestrukturyzować świadczenia hospicjum, pozwalając zespołom hospicyjnym opiekować się dziećmi na podstawie diagnozy, a nie prognozy, nawet jeśli dziecko otrzymuje potencjalnie leczniczą lub przedłużającą życie terapię. Komitet opowiada się za wczesnym zaangażowaniem interdyscyplinarnego zespołu, aby pomóc rodzinom w ustaleniu celów opieki i koordynacji opieki w domu, klinice i szpitalu. Sposób, w jaki społeczeństwo traktuje swoje dzieci, odzwierciedla jego sukcesy i niepowodzenia. Ta książka twierdzi, że konieczne jest, aby kompetentni lekarze i pielęgniarki oceniali i leczyli ból u niewerbalnych niemowląt. Czy mniej ważne jest leczenie bólu u niewerbalnych osób starszych z chorobą Alzheimera. Podkreśla znaczenie wspierania rodziców 4-letniego dziecka z chorobą nowotworową, ale czy jest to mniej istotne dla opieki nad dziećmi 40-letniej osoby dorosłej z chorobą nowotworową. Krytykuje również system opieki zdrowotnej, w którym 15 do 26 procent dzieci nie ma ubezpieczenia, pozostawiając rodzinom ryzyko dewastacji finansowej w przypadku poważnej choroby. Ale czy mniej jest źle, gdy oszczędności osób starszych są wymazywane z powodu stanu zagrożenia życia. Pod wieloma względami poprawa opieki nad umierającymi dziećmi w tym kraju może mieć istotny pozytywny wpływ na opiekę nad umierającymi dorosłymi. Kiedy Dzieci Die opowiadają się za typem całej osoby, całej rodziny, której wielu pragnie, gdy zbliżają się do końca życia. Jego zalecenia mogą pomóc w lepszej opiece nie tylko dotkniętym chorobą dzieciom i ich rodzinom, ale także wszystkim, którzy muszą radzić sobie z chorobami zagrażającymi życiu.
Kate W. Faulkner, MD
Kid Care Consultants, Dover, MA 02030
[email protected] org
[hasła pokrewne: zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci, espumisan przed usg, warszawa stomatologia ]