Pierwszy pokaz trymestru dla Trisomie 21 i 18 cd

Dla każdego obliczenia ryzyko związane z wiekiem trisomie 21 i 18 w zależności od wieku ciążowego zostało pomnożone przez współczynnik prawdopodobieństwa oparty na wartościach biochemicznych, współczynniku wiarygodności opartym na wartościach półksiężycowatości nekal i produkcie biochemicznym i współczynniki prawdopodobieństwa przezierności przez czarnoksiężnik. Ryzyko swoiste dla pacjenta w oparciu o wiek matki, wartości przezierności karku i wartości biochemiczne zgłoszono pacjentce i jej lekarzowi kierującemu i było dostępne do podjęcia decyzji klinicznych. Aby zachować spójność z podejściem stosowanym do badań przesiewowych w drugim trymestrze, wybraliśmy ryzyko na 270 ciąż dla trisomii 21 i ryzyko na 150 dla trisomii 18 jako progu dla wyniku dodatniego. Decyzje dotyczące późniejszej opieki pozostawiono w gestii pacjenta i lekarza. Zaleciliśmy lekarzom kierującym, aby wszyscy pacjenci kontynuujący ciążę w drugim trymestrze przechodzili badania przesiewowe w surowicy matki.
Stan chromosomu płodu ustalono na podstawie analizy prenatalnej kariotypu, jeśli przeprowadzono badanie inwazyjne lub przez ocenę fenotypu przy urodzeniu. Informacje na temat wyniku ciąży uzyskano poprzez bezpośrednią obserwację pacjenta i przegląd dokumentacji dostawy. Podjęto próbę ustalenia kariotypu płodu w każdej ciąży, która zakończyła się aborcją, śmiercią w macicy lub porodem martwym.
Analiza statystyczna
Oprogramowanie do oceny ryzyka, które uwzględniało wskaźniki prawdopodobieństwa opisane powyżej, zostało dostarczone do wszystkich ośrodków przez NTD Laboratories. Obliczone ryzyko pierwszego trymestru, pomiary biochemiczne i półksiężycowate, cechy demograficzne, pomiary biochemiczne z drugiego trymestru oraz dane wynikowe zostały przekazane do ośrodka koordynującego dane. Podczas badania oprogramowanie do oceny ryzyka zostało poddane dwóm drobnym poprawkom odpowiadającym zmianom w algorytmie stosowanym przez Fetal Medicine Foundation oraz aktualizacjom medialnych wartości biochemicznych na podstawie naszych własnych danych. Siedemdziesiąt cztery procent pacjentów badano przy użyciu najnowszej wersji oprogramowania. Przedstawione tu ryzyka są obliczane dla pacjentów podczas badania. Parametry rozkładu wartości analitu w surowicy drugiego trymestru opisywanego przez Cuckle10 wykorzystano do obliczenia standaryzowanego ryzyka drugiego trymestru z wielokrotności mediany uzyskanej z poszczególnych ośrodków.
Obliczono czułość i swoistość badań przesiewowych w pierwszym trymestrze oraz związanych z nimi wyników fałszywie dodatnich i fałszywie ujemnych. Krzywe charakterystyki działania odbiornika (ROC) wykreślono i uzyskano częściowe obszary pod krzywymi.11 Aby oszacować skuteczność skriningu w pierwszym trymestrze w ogólnej populacji Stanów Zjednoczonych, modelowaliśmy nasze dane za pomocą danych z 1997 r. Dotyczących żywych urodzeń12 i danych na temat specyficzne dla wieku ciążowego ryzyko trisomii 21 w 12 tygodniu ciąży13. Do analizy wykorzystano oprogramowanie SAS, wersja 8 (SAS Institute). Wszystkie podane wartości P są dwustronne.
Populacja pacjentów
Ryc. 1. Ryc. 1. Liczba i rozmieszczenie pacjentów, których skontrolowano w badaniu. Liczby w nawiasach to liczba pacjentów, którzy mieli płód z trisomią 21
[przypisy: warszawa stomatologia, espumisan przed usg, leczenie po przeszczepie skóry ]
[przypisy: opokan keto, toxo igg cena, dentysta z wieży ]